Jaké pocity jsme měli před vyhlášením výsledků přijímaček?

05.05.2016 20:08

Přibližujícímu se pátku stoupá nervozita.

Hodně b...., bo nevím jestli se otevře třída na zemědělce.

Mám nervy.Bojím se, že mě nepřijmou.

Z matiky nic moc, z češtiny průměr.

Jsem nervózní,bojím se.

Jsem přijatá.

Netuším.

Pohoda.

V pohodě, no stres.

Jsou to velké nervy.

Mé pocity: mamka volala na mou školu a paní řekla, že jsem přijhatá, ale v pátek mám ještě pohovor.

Jsem nervozní.

Velký strach, nervozita.

Pocity tak půl v klidu, půl nervozní.

No, jelikož mají místo pro 15 lidí a minulý rok se na ten obor hlásilo 90 lidí. Tak ne moc dobré.

Je to pocit, který si uvědomuji, jen když o tom někdo mluví, moje podvědomí (ten pocit řídí nervy a startuje strach a paniku) potlačuje.

Pocity smíšené.

Nejsem tolik nervózní, jako před přijímačkama, ale pořád se bojím, že mě nevezmou ani na jednu školu.

Nervózní.

Těžká nejistota.

Smíšené, bojím se, protože jsem přípravu docela odbyla. Mám docela strach.

—————

Zpět